سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

یادت به خیر پاک ترین احساس من

واژه سردرگمی گویم تو را ای عشق من 

عشق تو طوفان سخت زندگی 

عشق تو گه چون عسل شیرین و خوب 

عشق تو گاهی چنان سنگین و سرد 

سوز دل دارم ولی.....از عشق تو 

حال ناخوش دارم از دوری تو 

دوست میدارم جفا کز دست عشقت میبرم 

دوست میدارم صفا کز روی ماهت می برم 

آیی اما....یک گذر...کوتاه و خوش. 

روزها در دوری ات شب تا به صبح 

خنجر دوری تو در قلب من 

تا سحر این عاشق دل خسته ات با یاد تو 

دم به دم اشعار حافظ خواند و هر 

مصرع به مصرع عشق تو پرورده تر 

این دلم کاشانه ات گسترده تر. 

جان بخواهی با اشاره مال تو 

دل ربایی دل فریبی کار تو 

قلب من احساس من قربان تو 

روزها رفت و کنون احساس من نسبت به تو 

اوج میگیرد تا فضا تا آسمان هشتمین 

دوست میدارم تو را ای روح و ای دنیای من  

تا ابد یاد تو می ماند درون جان من

نظرات 11 + ارسال نظر
حسنا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

حرف نداری یه دونه باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنون گلم
من با این شعرم زندگی میکنم.

میلاد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

سلام به خانومه محمدی خوش خنده ترین خانومه کلاس
چه عجب خانومه محمدی شما آستین بالا زدین و پست وعوض
کردین من که دیگه ناامید شده بودم آخه هی میومدم سر میزدم
که نظر بدم میدیدم پست هنوز تکراریه به خاطره همین هم نظری نمیدادم تا این که شما امروز بلاخره پست و عوض کردین
بازم شرمنده که یکم دیر نظر دادم فکر نکنید ما خیلی بی معرفتیما
ما هر چی باشیم یه بویی از معرفت و بردیم البته اگه تعریف از
خود نباشه شعر قشنگی بود مخصوصن بیته آخرش
کلا من با شعر های عاشقانه بیشتر حال میکنم

خنده بر لب میزنم تا کس نداند درد من
ور نه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت....
سلام آقای دبیری.خوش اومدیدن.
حالا شما نظر برا بقیش میذاشتین بد نبود....
نظر لطفتونه.من رو این شعرم تعصب خاصی دارم.
شعرهای عاشقانه عارفانه مخصوصا شعرهای حافظ و امام خمینی(ره) تو این زمینه فوق العادن.
اگه از این سبک شعرا دوس دارین ÷س حتمااشعار این دو عزیز رو بخونید.

hosna سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

گاهـــی دلــم از هــر چـه آدم استــ مــیگیرد

گــــاهـــی دلم دو کلمــــه حرفـــ مهربــان میخواهـــد

نه به شکـــل دوستتـــ دارم

و یا نه بـه شکل بــی تو میمیـــرم

ساده...

شایـــد مثـــل اینکهـ دلتنـــگـــ نباش...فردا روز دیگریـــستـــ

هاتف چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:20 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

عالی
عالی
" آسمان هشتمین " خیلی جالب بود .
فقط یه نکته ی ویرایشی :
به نظرم میاد " شوز دل " درست نباشه !
" سوز دل " !
در پناه " او " .

ممنون نظر لطفتونه
بله حق با شماست اشتباه چا÷ی بود.
اصلاح شد.

میلاد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:41

از باده هستی همه دیوانه و مستیم
هشیار نگردیم چو ما باده پرستیم
هشیار یکی باشد و او نیست به جز یار
باقی همه مدهوش و درین دام گرفتار
بازم سلام به خانم محمدی این دفه دیگه درست گفتم دیدید میتونم
بابا خیلی مارو دسته کم گرفتین خیلی ممنون از پیشنهادتون
درباره ی نظر ندادن هم دیدم یه کم دیر شده برای نظر دادن
پست های قبلی دیگه ندادم ولی سعی میکنم از این به بعد
بیشتر بیام و نظر بدم

هاتف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:02 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

واقعاً عالیه .
خداییش حرف نداره .
اصلاً . . .
بگذریم . . .

إإإإ نظر ناقص نداریم.
کامل سخن بگید.
اصلا چی؟!؟!؟!

هاتف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:01 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

خواستم بگم شاهکار ؛ گفتم ممکنه مغرور بشید !
ولی خیلی خوشم اومد .
تمیزه .

دستتون دردنکنه
خداروشکر ماهرچی باشیم مغرورنیستیم.یعنی غرور بیجا نداریم.
نظرلطفتونه!

hosna جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

رو بعضیا باید برچسب زد!

نوشت

تست شد...آدم نیست

هاتف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

به جا چه طور ؟؟!

مطمئنا.اصلاهرآدمی باید داشته باشه.
مخصوصا خانما.

هاتف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:36 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

این که هر آدمی باید داشته باشه ، برام پذیرفتنی نیست .
البته بستگی داره غرور چی تعریف بشه .
فکر کنم منظورتون از مخصوصاً خانوما ، اون تکبّری باشه که امام علی تو نهج البلاغه گفته . درسته ؟
حکمت 234 .
من " عزّت نفس " رو برای همه ترجیح میدم .
عفاف رو برای خانوما . البته تو عفاف ، فرقی بین زن و مرد نیست . جفتشون باید داشته باشن .

حسنا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:25

من همونشم ندارم آخه
چرا آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد