سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

هستم...

ماه؛ 

امشبی را بشنو  

درد این دیوانه دل را در وجودم 

کز نبودش میکشد تیر 

وز وجودش کی شود سیر؟ 

دیر آری دیر آری دیر . 

گفتگویم گرچه با او 

از گلایه میشود پر 

وقت برخورد نگاهش با نگاهم  

دل شود گم. 

من به او محتاج و او درگیره ما. 

نقطه ی مثبت چرا گم شد خدا؟ 

دستان لرزانم به دستش میفشرد 

رو به سویم با چنان لحنی بگفت 

فکر و ذکرم عشق تو در روز و شب  

گم شدم در خود ولیکن باتوآم 

اندکی فرصت بباید جان من 

بهر بیرون آمدن از پیله ام 

خود بدانی،عاشقم،بی شیله ام.

روی صورت اشک جاری میشود 

دردلم لیکن بخندیدم به او 

خنده ای با صد امید از سوی او 

نیتش را میپرستم لیک میدانم که یار 

میشکافد هم برایم پیله ی گمگشتگی  

معجزه اینجاست پیدا میشود 

پیله ای بشکافت  

در درونش  نیست یک پروانه ای 

با هم از پیله رها ما گشته ایم 

تا افق ما همسفر هم گشته ایم 

پیله را بشکاف ای یار من 

منتطر استاده ام  

رو سوی تو. 

نظرات 4 + ارسال نظر
هاتف چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

گفتگویم گر چه با او

از گلایه می شود پر

وقت برخورد نگاهش با نگاهم

دل شود گم . . .

گم شدم در خود ؛ و لیکن با توأم . . .

عالی و پر از احساس . . .

متشکرم
همین الان سرودمش.
داغه :)))

سینی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 http://www.cabletray.ir

باسلام
وبلاگتونو دیدم
به این وب سایت هم سر بزنید
www.cabletray.ir

خب بعدش؟!فقط لطف کردی دیدی؟!
خوب بود؟
بد بود؟
ولی باشه میام.

نیلوفر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

سروده ی خودته؟!زیبابود

با اجازه ی بزرگترااااااااااااااااا
ببببببببببببببلهههههههههههههههه :)))))
آره گلم.مچکرم:)

نیلوفر یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:31

آپیدم!بیا دوس داشتی

باشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد