سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

ته خط

اعلام میکنم  

با صدای رسا 

شاید دست از سر من بیچاره برداری 

 دنیا 

من 

باختم.... 

رهایم کن. 

در تو دیگر جایی برای من نیست 

به زودی خواهم رفت... 

اما وصیتم به تو این است: 

با هیچ کس بعد من،آنچه با من کردی مکن...

 

  

بدرود

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:53

دنیا زندان مومن وبهشت کافر است!کی هست از همه لحاظ راضی باشه؟دنیا باهمه اینطوریه
راستی نیومدیاااااااااااااااااا

سلام.شرمنده گلم.ولی حتما بت سر میزنم.قول.

نیلوفر جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:02

دشمنت شرمنده عزیزم چیز مهمی نیست

:)))

سارگل سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:28

نبینم ناراحتی دوستم ... ناسلامتی تو واسه خودت یه پا مشاوری...

سلام گلم.خوش اومدی.
چه عجب از این ورا!!!!!
نه.تو به صورت نمادین بخون مثلا ؛)

هدی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:59

این حرفا چیه دختر تو اول راهی

به به سلااااام
نب بابا اینا نمادینه مثلا ؛)
خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد