سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

ماه خدا

یه جا خوندم نوشته بود  

خدایا تو این گرونی کی از تو توقع داشت مهمونی بگیری آخه؟!بی خیال شو تا ارزونی شه 

وقتی این رو خوندم خیلی خندم گرفت. 

دیدم مغز ما آدما برای این مسائل چه قد خوب کار میکنه. 

ولی چه بخوایم چه نخوایم 11 روز از ماه رمضون گذشت.ماهی که حتی بگیری بخوابی هم خدا میگه آفرین و کلی ثواب برات مینویسه.دمش گرم 

بعضیا هم به این خاطر طرح اذان تا اذان دارن یعنی از یکی دو ساعت موندنه به اذانه مغرب بیدار(اینم به خاط قضا نشدن نماز ظهر و عصره والا اینم میخوابیدن)تا اذان صبح.از اذان صبحم خواب تا دوباره یکی دو ساعت مونده به مغرب... 

بعضیام نه مثل روزای عادیشونه.اصلا بعضیا مجبورن مثل روزای عادی باشن چون باید برن سرکار. 

اما بعضیا هم به فکر ثواب جمع کردن درست حسابین. 

با زبونه عامیانه و دوستانه گفتم 

پاشیم یه فکری به حال خودمون کنیم   

به غیر از خوابم راه های دیگه ای برا ثواب جمع کردن هست 

همش 29 روزه  

زود دیر میشه ها. 

از من گفتن.

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:11

2 نکته از ذهنتون جا افتاده تو این پست ...
اونم اینکه اول بعضی ها هم هستن که کار میکنن و روزه نمیگیرن
دوم اینکه بعضی ها هم کار نمیکنن و نمی خوابن و روزه هم نمیگیرن ... کلن علافن بعد اینکه این جمله های شما برای خود من
برمیگرده به سال های قبل که میشستیم تو خونه و فقط یا
میخوابیدیم و یا برنامه های دمه افطار رو میدیدم ...
دیگه گذشت اون زمون ... الان دیگه سرمون و شلوغ کردیم حسابی
دیگه زیاد نمیخوابیم دیگه چی بشه که زیاد بخوابیم اونم البته
بعد سحر ... یا اینکه برنامه های دمه افطار رو هم دیگه زیاد
وقت نمیکنم ببینم خیلی کم میبینم ...
درکل ماه رمضان با همه ی سختی هاش ماه عزیزیه ... عزیز ...

نیلوفر پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:56

نکات جالبی بود.من فکرش بودم خدابخواد قرآن وختم میکنم باطرح معاونت فرهنگی دانشگاه که اس میدن تقسیمش کردن.البته ریا نشه

به ما که نمیدن اس!!!!!!
به راستی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

هاتف پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

زآن می عشق کزو پخته شود هر خامی
گر چه ماه رمضان است بیاور جامی . . .

نیلوفر جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

نمیدونم!من وقت ثبت نام تو فرم شماره مو نوشتم همیشه کارگاهی چیزی طرحی باشه اس میدن.اگر میدونستم دوست داری برات مقدار هرروزش ومیفرستادم.حالا گذشت دیگه...

والا ماهم شماره دادیم.
اما ما رو تحویل نمیگیرن!!!
:(( ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد