سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

آسمان 2

سلام. 

نمیدونم تا حالا کتابای فاضل نظری رو خوندیدن یا نه؟! 

اما باید بگم اگه دوستدار شعر و ادبیات هستید یکی از شاعر های فوق العاده ی قرن ماست.بدون اغراق میگم. 

شعر زیر از کتاب "ضد"ش هست.کتاب ضد هم یکی از فوق العاده ترین کتاباشه.تو نمایشگاه امسال عرضه شد که حتی رهبر معظم انقلابمون هم این کتابو خریدن.پس خودش که ارزش داشت،وقتی ایشونم این کتاب رو خریداری کردند تاییدی دوباره بر ارزشش هست.امیدوارم لذت ببرین.با دل من که بازی کرد.... 

 

 

 

 

                                 من آسمان  پر از  ابرهای  دلگیرم 

                                    اگر تو دلخوری از من،من از خودم سیرم 

 

                                 من آن طبیب زمین گیر زار و بیمارم 

                                     که هرچه زهر به خودمیدهم نمی میرم 

 

                                من و تو،آتش و اشکیم در دل یک شمع 

                                            به سرنوشت تووابسته است تقدیرم 

 

                                به دام زلف  بلندت  دچار و  سرگمم 

                                     مرا  جدا  مکن از حلقه  های  زنجیرم 

  

                               درخت سوخته  ای  در کنار  رودم  من 

                                         اگر تو دلخوری از من،من از خودم سیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
هاتف دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://www.hatef-e-iman.blogfa.com

باهاش احساس همدلی دارم . . . ینی با این شعرش . . .

کیست شاعر آنکه شعرش از همه دل می رباید
شاعری دل میبرد شعرش که از دل می سراید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد