سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

سراچه اقلیم قلم

قبیله اهل دلان

.... ودیگر هیچ

برای آنها که مینویسند 

تنها وو تنها قلمشان است که همه چیز را میداند... 

فلمم را هم که به دست میگیرم 

اولین جمله ای که دلش میخواهد  

از زبان خودش بنویسد این است: 

تویی که هنوز نشناختمت.....

ماندم در کار آدمهایی که رو به هم میگویند: 

من یکی تو روخوب میشناسم.......

نظرات 7 + ارسال نظر
hosna پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

سر خاک من...!!
اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!
اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!
اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!!
اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!
عجب روزیه اون روز...!!
حیف که اون موقع خودم نیستم...!!

اصلا من یکی از آرزوهای دست نیافتنیم اینه که وقتی مردم،عکس العمل بقیه رو،اللخصوص چند نفرو ببینم.حیف که نمیشه!!!!

hosna پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

.
.
چه کسی میداند که دلم هم نفس تنهایی

که دلم همصدا

هم فریاد

یک نفس عشق فقط می خواهد

هیچ کس نیست مرا یاد کند؟

قفسم برده به باغی و دلم شاد کند؟

من به حکم عشق تنهایم هنوز

چه کسی میداند که دلم را کجا من کشتم

زیر پا ی کدامین عابر خرد شد دل بیچاره من

من نمیدانم و هرگز نخواهم فهمید که چرا عشق مرا تنها کرد

و چرا معشوقم اینچینین قلب مرا تنها کرد

من فقط میدانم همنفس میخواهم

یک نفس آزادی

یک بغل آرامش

و دگر هیچ

............................................دگر هیچ نخواهم من خواست .......

hedie پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

ای سهراب!
خانه باشد طلبت...
دل من سخت گرفته است
بگو
شانه ی دوست کجاست؟؟

آخی...
دوست.
اسم یکی از دوستای من دوسته!!!!!!
یعنی به هم میگیم دوست.
انقده این و گفتی دلم براش تنگ شد

hosna پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

تنهایی یعنی :
اینقدر یک خاطره را مرور کنی ، که نخ نما بشه

hosna جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:16


ﺑﯿـــﺴﺖﻃﺒﻘــﻪ ...
ﻻﻑﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺳﺖ !...
ﺑــﺮﺍﯼﻣـــــﺮﺩﻥ ...

ﮐﺎﻓـــــﯽﺍﺳــﺖ ...
ﺍﺯﺍﯾـﻮﺍﻥﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ....
ﭘﺎﯾﯿــــﻦ ﺑﭙـــــﺮﯼ !!.

یک نفس جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://wwww.starmadrid.blogfa.com

موفق باشی عزیز

ممنون که سر زدی.بازم بیا.
من که هنوز یاد اون نوشتت میفتم خندم میگیره!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

hosna شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:38

همیــشه تو دلــت گفــتی:
این مــگه باچــند نــفر دوســته که همیــــشه آنلایــنه؟
یه جمــله همــیشه یادت باشــه:
همیــشه آنلایــن تــرین ها تنــــهاترینــــند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد